Часті запитання та відповіді

1. Часті запитання щодо оплати

Ви відправляєте товари післяплатою (оплата при отриманні товару на Новій Пошті)?

Звичайно. Ба більше, ми рекомендуємо цей спосіб оплати, оскільки ви можете перевірити товар на пошті, а після оплатити. А нам це полегшує операційні процеси, що в свою чергу прискорює обробку вашого замовлення.

Чи є у вас можливість оплатити товар онлайн на сайті?

На жаль, ми поки не запустили цей функціонал, але плануємо це зробити. Але якщо ви хочете здійснити оплату онлайн, ми надаємо можливість зробити замовлення PromОплатою або OLX Доставкою.

Чи можливо оформити замовлення PromОплатою або OLX Доставкою?

Так, це можливо. Для цього потрібно проінформувати менеджера про це. Якщо товар який ви замовляєте розміщений у нас на Prom або OLX менеджер надішле вам посилання на цей товар, далі вам потрібно оформляти замовлення вже на цих майданчиках дотримуючись їхніх інструкцій. Є товар який не розміщений у нас на Prom або OLX, ми додамо його для вас (але це займе більше часу)

Чи можливо провести оплату безготівково (на розрахунковий рахунок)?

Так, звісно. Оплата здійснюється на розрахунковий рахунок продавця (ФОП 2 група, не платник ПДВ). Після оформлення та підтвердження замовлення, вам буде надіслано рахунок-фактуру будь-яким зручним для вас способом (Email, Viber, Telegram тощо), який ви можете оплатити в касі банку, банківському застосунку, терміналі або переказати гроші з поточного рахунку ФОП або Вашої фірми.

А чи можна оплатити товар на карту?

Так, є така можливість. Після оформлення замовлення менеджер продублює вам № картки (на Viber, Telegram або в інший зручний для вас канал зв'язку) із сумою до оплати. Після чого у відповідь вам потрібно буде надіслати підтвердження про оплату (скріншот, квитанція).

2. Часті запитання про доставку

Якими транспортними компаніями ви відправляєте товар?

Пріоритетним і основним логістом для нас є Нова Пошта, саме цією службою відправляється більшість наших товарів. Але є і товари, які ми можемо відправити Укрпоштою (детальніше у менеджера при оформленні замовлення).

Чи можлива відправка Укрпоштою?

Відправка Укрпоштою можлива на деякі товари. На жаль, не всі наші товари ми можемо відправити цим перевізником (про можливість відправки конкретного товару УкрПоштою можна уточнити у менеджера)

Чи є можливість забрати товар самовивозом?

Наразі самовивіз доступний тільки для товарів з категорії "Запчастини для сільгосптехніки".

Відправка товару здійснюється в день оформлення замовлення?

⦿ 80% наших товарів відправляються в день замовлення, якщо саме замовлення було оформлене до 16:00.
⦿ Є товари, які відправляються на наступний день після замовлення (про це вас проінформує менеджер)
⦿ Також є невелика кількість товарів, які відправляються через 2-3 дні після замовлення, дана інформація вказана в описі таких товарів (менеджер також інформує про це)

Чи можливо замовити товар адресною доставкою?

Так, відправки адресною доставкою здійснюються Новою Поштою. А на деякі товари можлива адресна доставка Укрпоштою

Усі ваші товари відправляються з одного міста (складу)?

Ні, наші товари знаходяться на різних складах. Якщо вийде так, що ви оформите замовлення на кілька позицій, а вони знаходяться на різних складах, то відправлення замовлення буде декількома посилками (про це менеджер проінформує вас заздалегідь). У такому разі доставка "додаткової посилки" здійснюється за наш рахунок, ви оплачуєте тільки одну посилку. Або можливий варіант знижки на загальну суму замовлення для компенсації вартості доставки.

3. Часті запитання щодо обміну/повернення

Я оплатив товар на пошті, але не оглянув його під час отримання, удома під час розтину виявив брак/некомплект/не відповідність замовленню. Чи можливий у такому разі обмін/повернення?

У цьому випадку обмін/повернення не можливий. Ми переконливо просимо Вас перевіряти посилки на пошті. Якщо ви виявили невідповідність замовлення або брак під час огляду посилки на пошті, будь ласка, зв'яжіться з нами для вирішення проблеми. У разі пошкодження товару напишіть заяву у відділенні Нової Пошти.

Повернення та обмін товару протягом 14 днів після отримання (товар не підійшов, передумав)?

1. Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

2. Обміну або поверненню підлягає тільки товар, який не був розкритий і використаний.

3. Якщо товар був розпакований, але не підійшов Вам, можливий тільки обмін на рівноцінний за вартістю будь-який інший товар або з Вашою доплатою.

Скільки часу займає повернення коштів за повернутий товар?

1. Перерахування коштів Покупцеві - здійснюється протягом 14 днів, після отримання нами посилки. Товару - передається в сервіс на експертизу.

2. У разі вимоги Покупця повернення коштів за замовлення, яке ще не було відправлено - повернення коштів здійснюється протягом 7 днів.

Так багато інформації щодо обміну/повернення, невже так часто бувають форс-мажори із замовленнями?

Ні, не турбуйтеся, ситуації такі як брак/некомплект/невідповідність трапляються вкрай рідко. Ми завжди перевіряємо товар перед відправленням і намагаємося виключити такі випадки. Але ми зобов'язані вказувати цю інформацію в повному обсязі.

4. Часті запитання про якість і гарантію

Чи є гарантія на ваш товар?

Звісно, на більшість наших технічно складних побутових непродовольчих товарів є офіційна гарантія від виробника (ця інформація вказується в картці товару, менеджер також інформує про це).

Гарантія не поширюється на технічно складні побутові непродовольчі товари:

1. "Дешевого" сегмента

2. Сервісні центри яких відсутні в Україні і є тільки в Китаї

3. Стокові (нові товари, які приїхали з Європи і до цього продавалися в європейських супермаркетах)

(Менеджер Вас проінформує про це)

Ваш товар якісний?

У нас представлені товари відомих, невідомих і зовсім безіменних брендів. Тому якість різниця, але не потрібно очікувати від товару, який коштує до 200 грн, що він буде зроблений з тих самих матеріалів, що і товар за 2000 грн. Можемо сказати одне, який би товар ви не замовили, дорогий або дешевий аналог, Ви залишитеся задоволені і товар буде виконувати свої функції.

5. Ще трохи запитань і відповідей

Чому назва вашого магазину асоціюється з аграрною сферою діяльності, але у вас у продажу є й товари побутового/широкого вжитку?

Річ у тім, що свою діяльність ми починали 2010 року як постачальник запчастин для сільгосптехніки, але з часом розширили свій асортимент. Відтоді змінили тільки логотип і корпоративний колір сайту, назву вирішили залишити колишньою.

У вас так багато різних товарів, ви можете провести технічну консультацію для клієнта щодо кожного з них?

Звичайно, ми знаємо товар, який продаємо.

Чому у вас на сайті недоступна онлайн оплата?

Наразі ми вважаємо, що "Онлайн Оплата" - це навантаження на операційну діяльність, що, своєю чергою, веде до сповільнення оброблення та відправлення замовлень. Спосіб оплати, який ми рекомендуємо, це "Накладений платіж" Нової пошти. Це можливість не тільки швидко отримати свій товар, а ще й перевірити його на пошті.

Не знайшли відповідь на своє запитання?
Пишіть/Телефонуйте: 0962195419 (Viber)

[email protected]
Або заповніть форму зв'язку на сайті

Категорії
Контакти
  • Назва підприємства:
    Інтернет-магазин Агрістор
  • Місто:
    Дніпро
  • Адреса:
    вулиця Краснопільська 9
  • Телефони:
  • Контактна особа:
    Владислав
  • Понеділок - П'ятниця:
    8:00 - 20:00 (Відправки формуються до 16:30)
  • Субота:
    10:00 - 16:00 (Тільки обробка замовлень)
  • Неділя:
    Вихідний