Гарантія і повернення

 

Обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

  • Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
  • Обміну або поверненню підлягає тільки товар, який не був розкритий і використаний.
  • Якщо товар був розпакований, але не підійшов Вам, можливий тільки обмін на рівноцінний за вартістю будь-який інший товар або з Вашою доплатою (за умови збереження передпродажного стану і відсутності слідів користування).

 

Повернення коштів Покупцеві

  • Якщо Покупець вирішує повернути товар, кошти будуть перераховані на його картку ПриватБанк протягом 7 днів з моменту отримання нами посилки. Будь ласка, врахуйте, що після отримання товару, що повертається, його відправляють на експертизу, щоб підтвердити його стан до продажу та відсутність слідів використання.
  • У разі, якщо Покупець вимагає повернення коштів за оплачене замовлення, але яке ще не було відправлено (наприклад, змінив своє рішення), повернення коштів здійснюється протягом 7 днів.
  • У разі форс-мажорних обставин (наприклад, виявлення пошкодження під час відправлення вже оплаченого товару), повернення коштів здійснюється протягом 2 робочих днів. Покупець також має право вимагати заміну замовлених товарів на інші на суму, сплачену ним, за закупівельною ціною без націнки.


Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Обов'язково перевіряйте товар при отриманні на пошті.

  • При отриманні посилки на пошті, переконайтеся у відповідності товару замовленню, його цілісності та повноті комплектації.
  • Якщо виявлені невідповідності замовленню або брак, відразу зв'яжіться з нами для вирішення ситуації. У разі пошкодження товару, напишіть заяву у відділенні Нової Пошти.
  • Будь ласка, пам'ятайте, що претензії про пошкодження товару, виявлені після відходу з Нової Пошти, не будуть прийняті.⚠️

Клієнт має право на безоплатний ремонт купленого товару протягом гарантійного терміну, якщо дефекти не пов'язані з його використанням, зберіганням або транспортуванням, а також не спричинені ушкодженнями від встановлення невідповідних компонентів або впливом третіх осіб чи форс-мажорних обставин. Устаткування, піддане ремонту або розкриттю, не буде прийматися на гарантійне обслуговування. Обов'язкова наявність усіх елементів упаковки.

Майже на всі наші технічно складні побутові непродовольчі товари широкого вжитку є гарантія від виробника (інформація в картці товару та у менеджера).

Перелік груп технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, з метою застосування реєстраторів розрахункових операцій, затверджено постановою КМУ від 16.03.2017 № 23.

Це і холодильники, відеокарти, пилососи, квадракоптери, фотокамери та багато інших товарів. Список товарів та їхні коди згідно з УКТЗЕД можна подивитися за посиланням.

Гарантія не поширюється на технічно складні побутові непродовольчі товари:

  • Сервісні центри яких відсутні в Україні і є тільки в Китаї (Менеджер Вас проінформує про такі товари)

Категорії
Контакти
  • Назва підприємства:
    Інтернет-магазин Агрістор
  • Місто:
    Дніпро
  • Адреса:
    вулиця Краснопільська 9
  • Телефони:
  • Контактна особа:
    Владислав
  • Понеділок - П'ятниця:
    8:00 - 20:00 (Відправки формуються до 16:30)
  • Субота:
    10:00 - 16:00 (Тільки обробка замовлень)
  • Неділя:
    Вихідний